Livsvision och Målbildning


Jag välkomnar alla som vill få ut mer av sig själva till min kurs:


Livsvision och Målbildning.

Syfte med kursen:

Att hitta sin egen vision av vad du vill ha ut av livet och med det som utgångspunkt specificera eget/egna mål.

Kursen innehåll:

Specificera sin egen livsvision
Specificera sina egna mål utifrån sin livsvision.
Energigivare / energitjuvar - Vad fyller de för syfte? Hur känner man igen dem?
Inre styrkor
Egna fördomar
Rädslor
Vision board
Samtal

Tror det var hela innehållet men samtidigt kommer jag låta kursen utvecklas efter hand.

Antal träffar:

5 träffar a 2 timmar under våren med ca två veckors mellanrum.

Kostnad:

Den kommer kosta 2800 - men eftersom det här är första omgången så har jag sagt att ni betalar det ni tycker den är värd och efter egen ekonomi.


Är du intresserad? Mejla då mig på [email protected]



Med värme/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0